Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Merhaba (درود): احمد کایا

:Merhaba 

 

درود: 

 

 

Yağmur yağsın isterdim bu sabah 

 

Merhaba soylu sevdam merhaba 

 

Yağmur yağsın istedim bu sabah 

 

Merhaba soylu sevdam merhaba 

 

دوست داشتم این صبح باران ببارد 

درود عشق نجیبم درود 

 

İpil ipil düşsün betona 

 

Merhaba sevgili vatan merhaba 

 

ریسمان دار بر بتون بیفتد 

درود وطن عزیزم درود 

 

Ve uç gece güvercini 

 

Nazlı nazlı uçsun buluta merhaba 

 

Bütün sabahların bu saati 

 

En fazla sevdiğim vakit 

 

Son kez merhaba 

 

و کبوتر شب پرواز 

با ناز و کرشمه تا ابر پرواز کند، درود 

این ساعت از تمام سحرگاهان 

زمانی ست که بیشتر دوست می دارم 

برای آخرین بار، درود! 

 

Söz: A. Hülya Özzümrüt 

 

Müzik: Ahmet. Kaya 



لینک دانلود آهنگ


نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 11:19

مرسی بسیار زیبا بود ./

جیمبو جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 17:22

عالیه. فقط اگه میشه برنامه ی لینک دانلود آهنگ رو برای تمام ترانه ها اجرا کنین!

ممنون و متشکر از حضورت دوست همیشه حاضر و ناشناسم!
اما یک مساله ای برای من پیش آمده که نمی تونم آهنگ ها رو آپلود کنم. به محض برطرف شدن مساله به دیده منت! چشم!

دکتر نگار کریمی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 08:34 http://dr-negar.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
دکتر نگار کریمی هستم متخصص پوست،مو و زیبایی خوشحال میشم به من سربزنید
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد