Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

خواب(اردلان سرفراز)

 

  خواب: 

 

   

  من هنوز خواب می بینم 

 

  که دوره دوره ی وفاست 

 

  که اعتبار عشق بجاست 

 

  دنیــــا به کام آدمـــاست 

 

  من هنوزم خواب می بینم 

 

  من هنوزم خواب می بینم 

 

  .... 

ادامه مطلب ...

جهان سوم(اردلان سرفراز)

 

  جهان سوم: 

 

 

  من تو را می بینم 

 

  استخوانی و پوست 

 

  به گدایی رفته ای 

 

  بر در ِ دشمن و دوست 

 

  من تو را می بینم 

 

  تشنه لب در باران  

  آن که نان می دهدت 

 

  نان ِتو در کف ِ اوست 

  .... 

ادامه مطلب ...

مهمان یکشبه(اردلان سرفراز)

   

   مهمان یکشبه 

 

  

    با یاد عزیزانم 

 

   این قوم پریشانم 

 

   با زخم تن و جانم 

 

   می آیم و گریانم 

 

  از خانه ی ویرانم 

 

  با حسرت پنهانم 

 

  می آیم و می دانم 

 

  من یک شبه مهمانم 

 

  .... 

ادامه مطلب ...