Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Kalan Kalır (باقی مانده ای می ماند): احمد کایا

:Kalan Kalır 

 

باقی مانده ای می مانـَد: 

 

Vur sırtına vur sırtına 

Dostun olam vur sırtına 

Madem ki ben kaldıramam 

Derdimi al vur sırtına 

 

بر پشتت بگذار؛ بر پشتت بگذار 

مرا دوست خود خواهی یافت؛ بر پشتت بگذار 

وقتی که من توان بلند کردن ندارم 

دردم را بگیر و بر پشتت بگذار 

 

Duman kalır duman kalır 

Ocak tüter duman kalır 

Ben yanarım hiç tükenmem 

Benden sonra duman kalır 

 

دود می ماند، دود می ماند 

اجاق خاموش می شود و دود باقی می ماند 

من می سوزم و هیچ تمام نمی شوم 

پس از من دودی باقی می ماند 

 

Kalan kalır kalan kalır 

Giden gider kalan kalır 

Ben giderim geri gelmem 

Benden sonra kalan kalır 

 

باقی مانده ای می ماند؛ باقی مانده ای می ماند 

آن که رفتنی ست خواهد رفت؛ باقی مانده ای می ماند 

من می روم و باز نمی گردم 

پس از من باقی مانده ای می ماند! 

 

 

Ah ne fayda ah ne fayda 

Kefen beyaz ak ne fayda 

Bir hayına yaş dökersin 

Kadrin bilmez ak ne fayda 

 

آه چه فایده، آه چه فایده 

چه فایده که کفن سفید است 

برای خائنی اشک بریزی 

آه چه فایده که او قدرش را نداند 

 

Meydan kalır meydan kalır 

Yiğit ölmez meydan kalır 

Yere vurma hatırımı 

Sana kahbe meydan kalır 

 

میدان می ماند، میدان می ماند 

جوانمرد نمی میرد، میدان می ماند 

یادم را دور نینداز 

که برای تو میدان بدکاره ای باقی می ماند 

 

Kalan kalır kalan kalır 

Giden gider kalan kalır 

Ben giderim geri gelmem 

Benden sonra kalan kalır 

 

باقی مانده ای می ماند؛ باقی مانده ای می ماند 

آن که رفتنی ست خواهد رفت؛ باقی مانده ای می ماند 

من می روم و باز نمی گردم 

پس از من باقی مانده ای می ماند! 

 

Söz: Yusuf. Hayaloğlu 

Müzik: Ahmet. Kaya 

 

لینک دانلود آهنگ 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمود دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 03:13

سلام
ممنون از کار قشنگت
فقط احمد کایا ترجمه میکنی ؟؟؟

این ترانه شم ترجمه کن
ممنونم
موفق باشی
Yorgun Demokrat

چشم حتمن!
امیدوارم ترجمه ها اشکالی نداشته باشن

سپیده یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 09:32

نیکی همیشه در یادها زنده می ماند . نیکیهایت را به یاد دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد