Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

مغضوب

مغضوب: 

 

 

عشقی آن چنان عریان 

 

که خدایان نیز از دیدنش شرمگین باشند 

 

که عشق ِدر لفــّـافه 

 

همانند مرده ئی بر کفن 

 

کسالت آور است و متعفــّن! 

 

عشقی آن چنان بزرگ 

 

که کوه نیز یارای استقامتش نباشد 

 

- در برابری- 

 

که عشق ساده وکوتاه 

 

همانی ست که شهوتی! 

 

و تنها به همین سبب 

 

عاشقان ِعریان و بزرگ 

 

سرمست و بی پروا 

 

مغضوب خدایان و افلاکند 

 

که خدایان عریان تر از خویش را تحمــّـل نتوانند! 

 

تبریز/ بهمن ماه1378 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 13:44

باورت دارم و طول و عرض خیالم را به تو می سپارم . و به تو ایمان دارم که می توانی .در بین نیرنگهای دنیا برایم عشق عریان شعرت را به نمایش بگذاری و من هم همراه توام .

جیمبو یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 13:20

آی عشق...............!
یه چیزی تو این مایه ها:





یک تصویر از روند امروزی عشق!
اما عشقی که من در این شعر گفتم یه چیزی توی این مایه ها بود:






و الی آخر...

ماریا یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 00:42 http://bahar-sabz.mihanblog.com

و عشق
تنها عشق مرابه وسعت اندوه زندگی برد
وبه من امکان پرنده شدن بخشید

سپیده شنبه 30 مهر 1390 ساعت 12:14

عشق عریان را تن این زمان اصلاٌ پذیرا نیست این زمان با دروغ و نیرنگ خو کرده حتی در تجسمش نمی گنجد .

قاب تجسم خیلی ها کوچک است و تحمل بار عشق عریان را ندارد. باشد.
بیا طول و عرض قاب خیال مان را به وسعت یکدیگر کنیم. باور کن کافیست!

همخونه دات کام شنبه 30 مهر 1390 ساعت 11:24 http://www.hamkhoone.com


------------------------------ پورتال همخونه دات کام افتتاح شد ------------------------------

همخونه دات کام اولین و تنها وب سایت جستجوی خانه دانشجویی در ایران

لطفا برای حمایت از همخونه دات کام به ما لینک دهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد