Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

یه اشتباه ساده

یه اشتباه ســاده: 

 

 

گفتم: شبای بی کسی، نگات چه عاشقانه بود 

 

گفتی: تو گول خوردی و من نگام پـِی ِبهانه بود 

 

گفتم: غمت منو رسونده تا مرز شب و دیوونگی 

 

گفتی: قبول! امـّا دلت از اولش دیوانه بود 

 

.... 

 

گفتم: کتاب عشقمو چه ســـاده سوزوندی ولی 

 

گفتی که: عشق و عاشقی یه قصه و افسانه بود 

 

گفتم: نگاه صادقت، اول ها پـُر ریـــا نبود 

 

گفتی که: این رسم فریب، عادت این زمانه بود 

 

گفتم که: این مرد ِغریب به ناز ِتو دل داده بود 

 

گفتی: میون ِ من و تو، یه اتفاق ِساده بود 

 

گفتم: خرابم و برآب؛ گفتی: ولی این دل من 

 

میون ِلاف ِعاشقی دل به کسی نداده بود 

 

گفتم: دلم رو خط زدی یه خط ّ ِسرخ ِ بی هدف 

 

گفتی: چرا این دل ِتو پای ِقلم افتاده بود؟ 

 

گفتم که: آسمون نوشت اسمهامونو به خط ِ خوش 

 

گفتی: رسیدنت به من، یه اشتباه ِ ساده بود!! 

 

تبریز/ دیماه 84 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ماریا پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 03:27 http://bahar-sabz.mihanblog.com

سنگ در برگه می اندازم ومی پندارم
به همین سنگ زدن
ماه بهم می ریزد
کجا به انداختن سنگ پیاپی در آب
ماه را می شود از حافظه ی دل گرفت؟؟؟

هانیه چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 21:16

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سرآید
گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید!

سپیده چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 12:52

بعضی اشتباه ها قشنگند

جیمبو سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 13:12

شعرای خودت قشنگن!
خیلی قشنگ!
مرسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد