Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

این چه زخمی ست؟(Bu Nasıl Yara):احمدکایا

:Bu Nasıl Yara 

  این چه زخمی ست؟: 

Gayri gider oldum kardaşlar 

Ve de kız kardaşlar 

Gayri haram bu can bana 

Bu toprak damlar; bu yollar bana 

Bu sevdalar ; bu ağaçlar haram bana 

Gayri haram bu can bana 

Bu yollar bana; bu insanlar bana 

Bu toprak damlar; bu ağaçlar haram bana 

  رفتنی شدم دیگر برادران و نیز خواهران 

  دیگر حرام باد این جان بر من 

  این خانه های کاهگلی، این راه ها بر من 

  این عشق ها، این درختان، حرام باد بر من. 

  دیگر حرام باد این جان بر من 

  این راه ها بر من، این انسان ها بر من 

  این خانه های کاهگلی، این درختان، حرام باد بر من. 

 

 

.... 

Oğul uşak birde karım 

Kurt bana hastir çeker 

Yılan bana çıyan bana 

Hastir çeker yılan bana 

Ulan gardaş bu nasıl yara 

Ulan gardaş bu nasıl yara 

Ulan gardaş bu nasıl yara 

Ulan gardaş bu nasıl yara 

Kanar her yerimden 

  اولاد و همسرم در کنارم؛ 

  گرگ ناسزایم می گوید 

  مار ناسزایم می گوید 

  آی برادر، این چه زخمی ست؟ 

  آی برادر، این چه زخمی ست؟ 

  همه جایم خونین می شود. 

Dövülmüşüm 

Sövülmüşüm 

Kovulmuşum ben 

Siktir çekilmişim yani 

Kendi öz yurdumdan çeker giderim 

  کتک خورده ام 

  دشنام داده شده ام 

  رانده شده ام 

  به دشنامی سخت رانده شده ام یعنی 

  بگذار بروم از سرزمین خویش. 

Söz:Enver.Gökçe 

Müzik:Ahmet.Kaya 

لینک دانلود آهنگ(Link) 



نظرات 4 + ارسال نظر
Ali شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 21:31

Kendi öz yurdumdan çeker giderim

نظرات جالبی داده شده .مثل مشاعره فقط یه کلمه که تو متن هستش اومده . اما

siz benim neler çekdiyimi nerden bileceksiniz?

ماریا شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 13:08 http://bahar-sabz.mihanblog.com

عشق گذشتن از مرز وجوده
مرگ آغاز راه قصه بوده

میترا شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 12:17 http://pouyacarpet.mihanblog.com/

2.716049360422.25394624862سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

سیاوش شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 10:27 http://www.salambia2.blogsky.com

سلام وبخوبی دارین خوشحالمیشم یه سر به وبلاگم بزنیین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد