Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

برادر جان

  برادر جان: 

 

 

 

    برادر جان نمی دونی چه دلتنگم 

 

    برادر جان نمی دونی چه غمگینم 

 

    نمی دونی نمی دونی برادر جــــان 

 

    گرفتـــار کدوم طلسم و نفـــــرینم 

 

    ....

  .... 

  نمی دونی چه سخته در به در بودن 

 

  مثل توفــان همیشه در سفــــر بودن 

 

  برادر جـــــان نمی دونی نمی دونی 

 

  چه تلــــخه وارث درد پــــــدر بودن 

 

  دلم تنگه برادر جان 

 

  برادر جان دلم تنگه! 

 

 

 

  دلم تنگه از این روزهای بی امید 

 

  از این شبگردی های خسته و مایوس 

 

  از این تکرار بیهـــــوده دلم تنگه 

 

  همیشه یک غم و یک درد و یک کابوس 

 

  دلم تنگه برادر جان 

 

  برادر جان دلم تنگه! 

  

  دلم خوش نیست غمگینم برادر جان 

 

  از این تکرار بی رویا و بی لبخنـــــد 

 

  چه تنهایی ِغمگینی که غیـــر از من 

 

  همه خوشبخت و عاشق و خرسنـــد 

 

  به فردا دلخوشم شاید که با فــــــردا 

 

  طلــــوع خوب خوشبختی من باشه 

 

  شبو با رنج تنهایی من ســــــر کن 

 

  شاید فردا روز عاشـــق شدن باشه 

 

  دلم تنگه برادر جان 

 

  برادر جان دلم تنگه! 

 

 

 

 

  این ترانه را با صدای داریوش شنیده ام. 

 

لینک دانلود آهنگ



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد