Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

خسته ام: اردلان سرفراز

   

  خسته ام: 

 

 

  محبس خویشتن منم، از این حصار خسته ام 

 

  من همه تن اناالحقم، کجاست دار، خستـــه ام 

 

 

  در همه جای این زمین هم نفسم کسی نبـــود 

 

  زمین دیـــار غربت است، از این دیار خسته ام 

 

  ... 

 

 

    

  کشیده سرنوشت من به دفتــــرم خط عذاب 

 

  از آن خطی که او نوشت به یادگار، خسته ام 

 

 

  در انتظار معجزه، فصل به فصل رفته ام 

 

  هم از خزان تکیده ام، هم از بهار خسته ام 

 

 

  به گرد خویش گشته ام، سوار این چرخ و فلک 

 

  بس است تکرار ملال، ز روزگــــار خسته ام 

 

 

  دلم نمی تپد چـــرا، به شـــوق این همه صدا 

 

  من از عذاب کوه بـُغض به کوله بار خسته ام 

 

 

  همیشه من دویده ام به سوی مسلـــخ غبار 

 

  از آن که گم نمی شوم در این غبار، خسته ام 

 

 

  به من تمام می شود سلسله ای رو به زوال 

 

  من از تبار حسرتم که از تبــــــار خسته ام 

 

 

  قمار بی برنده ایست، قمار تلخ زنــــدگی 

 

  چه برده و چه باخته، از این قمار خسته ام 

 

 

   

اردلان سرفراز 

 

 ۱۳۵۴ 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
جیمبو سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 13:07

خستگی اونم اینجوری
بد دردیه به خدا!

ماریا سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 12:35 http://bahar-sabz.mihanblog.com

فقط گاهی خسته بودن اشکالی ندارد ولی یادت باشد گاهی بعد خستگی هات رو بزار روی شانه کوه وبرو سلام دوست مهربون شعر زیبای بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد