Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

حریم شبانه

   

  حریم شبانه: 

 

  در این حریم شبــــانه ی ستـــــم گــــرفته 

 

  در این شب خوف و خاکستر که غم گرفته 

 

  رفیق روزان روشـــــن رهـــــایی من 

 

  ستـاره ها را صدا بزن دلم گـــــــرفته 

 

  .... 

  ... 

 

  قامت یاران از تبرداران اگر شکسته 

 

  جنگل یاری رو به بیداری جوانه بسته 

 

  بهار من.... 

 

  جنگل یاری رو به بیداری جوانه بسته. 

 

 

  ستاره سوسو نمی زند اگر چه بر من 

 

  رفیق شب های بی کسی ای سر به دامن 

 

  در این سکوت سترون سنگر به سنگر 

 

  چراغ خورشید واره ی چشم تو روشن 

 

  قامت یاران از تبرداران اگر شکسته 

 

  جنگل یاری رو به بیداری جوانه بسته 

 

  بهار من.... 

 

  رو به بیداری جنگل یاری به گل نشسته 

 

  قامت یاران از تبرداران اگر شکسته 

 

  جنگل یاری رو به بیداری به گل نشسته!


لینک دانلود آهنگ


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد