Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

خواب(اردلان سرفراز)

 

  خواب: 

 

   

  من هنوز خواب می بینم 

 

  که دوره دوره ی وفاست 

 

  که اعتبار عشق بجاست 

 

  دنیــــا به کام آدمـــاست 

 

  من هنوزم خواب می بینم 

 

  من هنوزم خواب می بینم 

 

  .... 

  .... 

 

  من هنوز خواب می بینم 

 

  که این خودش غنیمته 

 

  برای دیگرون یه خواب 

 

  برای من حقیـــــقته 

 

  سوته دلان یکی یکی تموم شدن 

 

  سوته دلی نمونده غیر از خود من 

 

  کسی که عشق و غمو فریاد بزنه 

 

  حقیقت آدمو فریـــاد بزنه 

 

  هنوز تو قصه های من 

 

  رنگ و ریا جا نداره 

 

  دروغ نمیگن آدما 

 

  دشمنی معنا نداره 

 

  هنوز تو قصه های من 

 

  هیچ کسی تنها نمیشه 

 

  کسی به جرم عاشقی 

 

  گریه سراپا نمیشه 

 

  هنوز تو قصه های من 

 

  هیچ کسی اعدام نمیشه 

 

  دستی که دونه می پاشه 

 

  آلوده ی دام نمیشه 

 

  هنوز توی دنیای من 

 

  هر آدمی یه عالـَـمه 

 

  گل رو نمی فروشند به هم 

 

  گل مثل قلب آدمه 

 

  من هنوزم خواب می بینم 

 

  من هنوزم خواب می بینم 

 

  من هنوزم خواب می بینم 

 

  اما برای کی بگم؟ 

 

  وقتی که باور ندارن 

 

  به این جماعت چی بگم؟ 

 

 

اردلان سرفراز/ ونیزایتالیا/  

۱۳۶۷


لینک دانلود آهنگ


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد