Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Giderim (می روم): احمد کایا

:Giderim 

  می روم: 

 

Artık seninle duramam 

Bu akşam çıkar giderim 

   

   دیگر نمی توانم با تو بمانم؛ این غروب که بگذرد می روم 

 

Hesabım kalsın mahşara 

Elimi yıkar giderim 

   

 حساب به قیامت؛ دستم را می شویم و می روم 

 

 

Sen zahmet etme yerinden 

Kültür yapmam derinden 

    

 تو متحمل هیچ زحمتی نشو؛ فرهنگ سازی که نمی کنم 

 

Parmakların üzerinden 

Su gibi akar giderim  

   

همچون آبی از روی انگشتان جاری می شوم و می روم 

 

Artık sürersin bir sefa 

Ne cismim kaldı ne cefa 

   

دیگر خوشی خواهی گذراند؛ که نه جسمم ماند و نه جفایی 

 

Şikayet etmem bu defa 

Dişimi sıkar giderim 

   

این بار شکایتی نمی کنم؛ 

 

  دندان به هم می فشارم و می روم 

 

Bozarmı sandın acılar 

Belaye atlar giderim 

   

گمان کردی که تلخی ها خرابم می کنند؛ 

 

  به درون بلا می جهم و می روم 

 

Kurşun gibi mavzer gibi 

.Dağ gibi patlar giderim 

   

چون گلوله ای چون سلاحی(کمری)؛ 

 

  چون کوهی منهدم می شوم و می روم. 

 

Kayb etsem bile her şeyi 

Bu aşkı yırtar giderim 

   

حتی اگر همه چیز را ببازم؛ 

 

  این عشق را می درم و می روم  

  (در این عشق جسارت می کنم) 

 

Sinsicak olmaz gidişim 

Kapıyı çarpar giderim 

   

رفتنم زیاد هم گرم(دوستانه) نمی شود؛ 

 

  در را می کوبم و می روم 

Sana yazdığım şarkıyı 

Sazımdan söker giderim 

   

ترانه ای را که برایت نوشته ام؛ 

 

  از سازم می شکافم(می کَنم) و می روم 

 

Ben ağlayamam bilirsin 

Yüzümü döker giderim 

   

می دانی که نمی توانم گریه کنم؛ 

 

سیمایم افشان می کنم و می روم 

 

Köpeklerinden kuşumdan 

Yavrumdan cayar giderim 

   

از سگانت از پرنده ام؛ 

 

  از دلبندم(فرزندم) برمی گردم و می روم 

 

Senden aldığım ne varsa 

Yerine koyar giderim 

   

هر آنچه از تو گرفته ام؛ باز می گردانم و می روم 

 

Ezdirmem sana kendimi 

Gövdemi akar giderim 

   

خویش را برایت زیر پا نمی اندازم؛ 

 

  تنم را روان می کنم و می روم 

Bet duva etmem üzülme 

.Kafama sıkar giderim 

   

نفرینت نمی کنم رنجیده نشو؛ 

 

  (گلوله ای) در سرم فرو می کنم و می روم. 

 

 

 

Ahmer.Kaya 

 

لینک دانلود آهنگ 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد