Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

همین خوبه: ابی



همین خوبه که غیر از تو همه از خاطرم می رن

هنوز گاهی سراغت رو از این دیوونه می گیرن
به جز تو همه می دونن واست این مرد می میره
واسه همین جدایی تو کسی جدی نمی گیره
به جز تو همه می دونن واست این مرد می میره
واسه همین جدایی تو کسی جدی نمی گیره
همین خوبه …
همین خوبه …
همین خوبه …
همین خوبه!

همین خوبه که با این که چشاتو روی من بستی
تو چند تا خاطره با من هنوزم مشترک هستی
همین خوبه که آرومی و حس می کنی آزادی
که دست کم تو عکسامون هنوزم پیشم ایستادی
واسه من کافیه این که تو از من خاطره داری
به یادشون که میفتی واسه من وقت می ذاری
همین خوبه …
همین خوبه …
همین خوبه …
همین خوبه!

همین خوبه که با این که سراغ از من نمی گیری
ولی تا حرف من می شه یه لحظه تو خودت می ری
به جز تو همه می دونن واست این مرد می میره
واسه همین جدایی تو کسی جدی نمی گیره
همین خوبه …
همین خوبه …
همین خوبه …
همین خوبه!



این ترانه را با صدای ابی شنیده ایم؛ و ممنون از دوست نادیده و عزیزم  نادم که این ترانه را به خاطرم آوردند.



نظرات 3 + ارسال نظر
نادم دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 15:00 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

همیشه منتظر کسی باش که حتی اگه با یه لباس ساده بودی ، خواست معرفیت کنه ، بگه این دنیای منه

مهدی شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 00:16

آره درسته.واقعا آهنگسازی های شادمهر زیباست.چه زمانی که در ایران بود برا خوانندگان داخلی آهنگ می ساخت و چه الان که در خارج از کشوره برا خوانندگان لس آنجلسی آهنگ میسازه.و همچنین آهنگ ترانه های خودش هم بیشتر خودش میسازه.شما هم خوش سلیقه اید.آفرین

مهدی جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 00:06

آهنگساز این ترانه شادمهر عقیلی یه.که من خودم عاشق شادمهرم.

تشکر از راهنمایی تون. من هم صدای شادمهر رو خیلی دوست دارم و فکر می کنم وقتی به سن و سال سیاوش قمیشی و حسن شماعی زاده برسه آهنگسازی به مراتب بزرگ تر از اون ها خواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد