Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Razıysan Gel (اگر راضی هستی بیا): کراچ



این هم آخرین نوشته ی سال تقدیم به دوست داران موزیک و موسیقی

و

قابل توجه بعضی از امروزی ها!

پیشاپیش عید بر امروزی ها و دیروزی ها مبارک:



Eski bir gelinliğe bir bakır bileziğe

Annemden kalan bu yüzüğe

Razıysan gel benimle


برای یک عروسی قدیمی، با یک دستبند مسین

با انگشتری که از مادرم مانده است

اگر راضی هستی بیا با من



Bir tanrım var bir gitarım

Şu dünyada yapyalnızım

Yarınımdan umutsuzum

Razıysan gel benimle


یکی خدا دارم و یکی گیتارم

در این دنیا تنهای تنهایم

از فردایم(!!) ناامیدم

اگر راضی هستی بیا با من


Bir lokma ekmeğe

Bir yudum su içmeye

Yinede şükretmeye

Razıysan gel benimle


برای یک لقمه نان

برای نوشیدن یک جرعه آب

و باز هم شکر به جا آوردن

اگر راضی هستی بیا با من




Bir tanrım var bir gitarım

Şu dünyada yapyalnızım

Yarınımdan umutsuzum

Razıysan gel benimle

Bazen aç bazen susuzluk

Razıysan gel benimle


یکی خدا دارم و یکی گیتارم

در این دنیا تنهای تنهایم

از فردایم(!!) ناامیدم

اگر راضی هستی بیا با من

گاهی گرسنگی و گاهی تشنگی

اگر راضی هستی بیا با من.


Kıraç



نظرات 4 + ارسال نظر
charlie یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 20:12 http://www.cactus88.blogfa.com

سلام آقا امیر یک آهنگ براتون فرستاده بودم به ایمیلتون میخواستم ببینم ترجمش نکردین؟

اسم آهنگ هم aglama gozlerim بود.

شرمنده که نتونستم به متن آهنگ دسترسی پیدا کنم.

سپیده شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 09:30

سلام از ترجمه این آهنگ متشکرم و کاش سال جدید را همه مردمان دنیا با عشق و دوستی و دور از هر گونه بدیها آغاز و تا پایان سال آرامش ، شادی ، عشق ، سلامتی ، و همه ی خوبی ها را برای شما و همه ی دوستان و تمام مردم دنیا آرزومندم .

محمود متین جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 01:21 http://mm58matin1.rzb.ir

سلام
خسته نباشی
یکسال پر از فراز و نشیب و شادی و غم و ..... گذشت
امیدوارم سال جدید سال خوبی برای شما و خانوادتون باشه در کاراتم موفق باشی
یا حق

مهدی پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 10:57

ممنون امیر آقا.عید بر شما مبارک.وبلاگ به خودی خود پرباره انشاالله در سال ۹۳ پربارتر هم خواهد شد.

سال نوی شما هم مبارک. نظر لطف شما دوستان عزیز همواره مشوق بنده هست و خواهد بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد