Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

تقدیر: شادمهر عقیلی



گاهی عاشقانه ها هم آن قدر خالصند که به محض شنیدن در دل جا خوش می کنند.

کسی که این نوشته ها را زیسته، خود بی شک می داند.





باید تو رو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست

تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست


با این که بی تاب منی بازم منو خط می زنی

باید تو رو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی


کی با یه جمله مثل من می تونه آرومت کنه

اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه


دلگیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور

وقتی به من فکر می کنی حس می کنم از راه دور


آخر یه شب این گریه ها سوی چشامو می بره

عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی می پره


باید تو رو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی

راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی


پیدات کنم حتی اگه پروازمو پرپر کنی

محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی


باید تو رو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست

تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست


باید تور پیدا کنم هر روز تنهاتر نشی

راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی




(موسیقی از: شادمهر عقیلی)

(ترانه سرا: مونا برزویی)



نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 09:44

سلام بسیار زیباست خسته نباشی

ائلشن پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 19:15 http://yuvasiz.blogfa.com/

سلام امیر جان
ببخشید بی زحمت اینک آدرس وب منو اصلاح کن
ممنون
http://yuvasiz.blogfa.com/

گؤز اوستونه قارداش.

مهدی چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 15:04

سلام.هم خانم مونا برزویی خوب سروده اند و هم شادمهر عقیلی عزیز که عاشقشم خوب رو آهنگش کار کرده.این قسمت ترانه برام خیلی زیباست:
کی با یه جمله مثل من میتونه آرومت کنه
اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه
مثل اینکه انگار کسی رو دوست داری و بالاخره حرفت روش اثر میذاره و نمیره و میمونه.این قسمت شعر برام اوج زیباییشه.
راستی امیر آقا من ۵ روز پیش بهتون ایمیل دادم.گفتم شاید چک نکردید.اینجا هم یاد آور بشم!!

سلام.اگه منظورتون ترانه ی "هاواردا" از "امل مفتی اوغلو" هست براتون ارسالش کردم. باز هم تکرار ارسال می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد