Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Alkaya(شعر و ترانه/ ترجمه ترانه های ترکی)

پرواز را به خاطر بسپار....

Beni Vur (مرا بزن): احمد کایا




Bir ince pusudayım yolumun üstü engerek

Bir garip akşamdayım sırtımı gözler tüfek


در دام ظریفی هستم؛ بر سر راهم خائنان هستند

در غروب غریبی هستم که پشتم را سلاحی به کمین نشسته است


Ben senin sokağında ulaşamam dardayım

O mazlum gözlerine bakamam firardayım


من در کوچه ی تو در دام نرسیدن به توام

در فراری هستم که بر چشمان ستم دیده ات نگاه نتوانم کرد


Oysa ben bu gece yüreğim elimde

Sana bir sırrımı söyleyecektim


در حالی که من امشب، قلبم در دستانم

قرار بود تنها رازم را با تو بگویم


Şu mermi içimi delmeseydi eğer

Kız seni alıp götürecektim


اگر این گلوله درونم را سوراخ نمی کرد

دختر، تو را برمی داشتم و می رفتم


Beni vur beni onlara verme

Külümü al uzak yollara savur


مرا بزن؛ مرا به آن ها نده

خاکسترم را بگیر و بر راه های دور پراکنده کن


Dağılsın dağlara dağılsın bu sevdamız

.Ama sen ağlama dur


بگذار پراکنده شود بر کوه ها، بگذار پراکنده شود این عشق ما

اما تو هیچ گریه نکن و صبور باش.


Bir ince pusudayım bu gece zehir zemberek

Bir yolun sonundayım sessizce tükenerek


در دام ظریفی هستم؛ امشب در بهار مسموم

در انتهای راهی هستم؛ به بی صدایی تمام شدن


Ah senin ellerine uzanamam yerdeyim

O masum hayallere varamam ölmekteyim


آه در جایی هستم که دست به سوی دستانت دراز نمی توانم کرد

در مرگی هستم که رسیدن به آن خیال های معصوم ممکن نیست



Oysa ben bu gece yüreğim elimde

Sana bir sırrımı söyleyecektim


در حالی که من امشب، قلبم در دستانم

قرار بود تنها رازم را با تو بگویم


Şu mermi içimi delmeseydi eğer

Kız seni alıp götürecektim


اگر این گلوله درونم را سوراخ نمی کرد

دختر، تو را برمی داشتم و می رفتم


Beni vur beni onlara verme

Külümü al uzak yollara savur


مرا بزن؛ مرا به آن ها نده

خاکسترم را بگیر و بر راه های دور پراکنده کن


Dağılsın dağlara dağılsın bu öykümüz

.Ama sen ağlama dur



بگذار پراکنده شود بر کوه ها، بگذار پراکنده شود این داستان ما

اما تو هیچ گریه نکن و صبور باش.


Söz: Yusuf.Hayaloğlu

Müzik: Ahmet. Kaya




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد